Kde najdu vaší prodejnu?
Naši prodejnu, školící centrum i skladové prostory najdete na nové adrese na Praze 7 - v Holešovicích, ulice Jankovcova 18 A, a to opravdu nezvykle - ve 4. patře budovy. Přesto na vás čeká krásná, nová, plně klimatizovaná prodejna, plná našich lahodných produktů. A jak nám řekl stálý zákazník - Zvláštní doba si žádá zvláštní řešení. A tak stačí pouze zazvonit, pustíme vás do budovy a potom stačí už jít po vůni čokolády, vanilky a oříšků. Ve 4. patře nás určitě neminete ! A už stačí vybírat, ochutnávat a třeba si k tomu dopřát šálek horké čokolády nebo kávy.
Jak dlouho vydrží vaše čokoládové produkty?
Naše čokoládové produkty je nejlepší konzumovat co nejdříve po zakoupení. Minimální datum trvanlivosti je uveden vždy u Specifikace produktu. Čokoládové produkty doporučujeme uchovávat na chladném, suchém místě mimo dosah přímého slunečního světla, ideálně při teplotě 15-18°C.
Obsahují vaše čokoládové produkty alergeny?
Některé naše produkty mohou obsahovat alergeny jako mléko, ořechy nebo sóju. Výjimečně, v pralinkách obsahující sušenky, i lepek. Podrobné informace o složení najdete ve Specifikaci produktu. Pokud máte jiné, specifické alergie, neváhejte nás kontaktovat pro více informací.
Nabízíte čokoládu vhodnou pro vegany?
Ano, máme v nabídce veganské pralinky, veganskou čokoládu i jiné produkty. Všechny tyto čokoládové veganské produkty najdete v kategorii Pro vegany.
Odkud pochází čokoláda k výrobě čokoládových produktů?
Naše čokoláda pochází od renomovaných výrobců, kteří používají vysoce kvalitní kakaové boby z udržitelných zdrojů. Podporujeme fair trade a etické zemědělské postupy.
Jsou vaše čokoládové produkty vhodné i pro diabetiky?
Ne, naše čokoládové produkty nejsou standardně bohužel vhodné pro diabetiky. Výjimkou jsou produkty ze 100% kakaa, které najdete v příslušné kategorii.
Jak jsou čokoládové produkty baleny pro přepravu?
Všechny naše čokoládové produkty jsou baleny s maximální péčí, aby byly chráněny před poškozením během přeperavy. Používáme balící výplně tak, aby všechny produkty k vám dorazily v perfektním stavu. Pokud by ale přece jen dorazila zásika v poškozeném stavu, prosíme, postupujte dle Obchodních podmínek.
Mohu si objednat dárkové balení?
Ano, standardně nabízíme dárkové balení u pralinek, kde je i v ceně produktu. Máte zde možnost zdarma výběru několika barevných designů. U některých produktů lze vybrat doplňkové dárkové balení. Při dokončení objednávky můžete přidat i osobní vzkaz pro obdarované.
Jak dlouho trvá zpracování vašich objednávek?
Obvykle zpracujeme a odešleme objednávky do 1 pracovního dne. Dodací lhůta se může lišit podle vaší polohy, ale většinou trvá doručení 2-3 pracovní dny. V případě, že potřebujete mít objednávku v určitý čas u vás, neváhejte nás kontaktovat, sdělíme vám přesný čas doručení.
Jaký způsob dopravy nabízíte?
Nabízíme několik možností dopravy, včetně standardní s naším dopravcem GLS, po Praze kurýrní službou a v letních měsích dopravní službou v chladících vozech po celé ČR. Způsob dopravy, který vám nejlépe vyhovuje si můžete vybrat při dokončení objednávky. Samozřejmě je možné vyzvednout objednávku osobně u nás na prodejně Pralinkového Clubu, na adrese Praha 7, Jankovcova 938/18a. Najdete nás sice ve 4. patře budovy, ale čeká na vás zcela nový a plně vybavený obchod s čokoládou.
Zasíláte zboží do zahraničí ?
Veškeré objednávky zasíláme celý rok standardně pouze po České republice,
na Slovensko mimo letní sezónu. V případě zájmu zaslání objednávky do jiných států v EU nás kontaktujte na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Budu před dodáním zboží kontaktován/a přepravní společností?
Ano, při kterékoliv přepravě jste kontaktováni zástupcem přepravce a je předem upřesněn datum dodání, případně čas. Při nedodržení termínu u Dopravy přepravní službou v chladících vozech platí naše Obchodní podmínky.
Mohu si nechat zaslat zboží na jinou adresu než fakturační ?
Ano, při objednávce zbozí nám napište jinou adresu dodání.
Mohu si nechat zaslat měsíční Předplatné Pralinkového CLUBU v jiný termín, např. při dovolené?
Ano, kontaktujte nás prosím alespoň dva týdny předem, domluvíme si s vámi jiný termín dodání.